niedziela, 26 lutego 2012

Notka

Uwaga!

Kolejny rozdział (tj. 3) pojawi się na dniach. Wersja optymistyczna - dzisiaj, wersja pesymistyczna - wtorek. Bardzo przepraszam za zwłokę. Niestety nie mam nikogo, kto mógłby przeczytać i wytknąć mi błędy, nawet nie stylistyczne i ortograficzne, ale pytać się skąd mi się wzięło to i tam to, aby było to zrozumiałe. Wcześniej tą funkcję pełniła moja przyjaciółka, teraz jej nie ma i nie wiem kiedy ją złapię.

Mam nadzieję, że jeszcze chwilkę poczekacie, zwłaszcza że chcecie zobaczyć co stanie się z Lilly :)

2 komentarze:

  1. Czekam z niecierpliwością ;3 ; *

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny rozdział...Szkoda,że taki krótki (bynajmniej dla mnie)...
    Czekam na następne :)
    Adres do mojego bloga masz pod 2 rozdziałem, tam możesz mnie informować :)

    OdpowiedzUsuń